Avid תציג בתערוכת NAB גרסה משופרת של מערכת ניהול התכנים Interplay וגרסה חדשה של כיצד החומרה והתוכנה משלבים לתוך הפקה והפצה של תכנים על גבי פלטפורמות שונות. בינואר Avid רכשה חברה גרמנית המתמחה בניהול Blue Order Media ומערכות של חברה זו משולבות ברשתות שידור גדולות ביניהן NBC Olympics.
לדברי Kirk Arnold, COO של Avid "לצוות של Blue Order יש ידע עצום על מדיה ובתחום של גמישות ופתיחות של ארכיטקטורה של המערכות וז הייתה הסיבה העיקרית לרכישה". חברת Avid שילבה את הטכנולוגיה של Blue Order לתוך מערכת Interplay המותקנת כבר בלמעלה מ-700 אתרים כיום והופכת בפועל את המערכת למערכת ניהול מדיה מלאה (MAM).
לדברי Arnold, הבעיה העיקרית ש- Avidמנסה לפתור ללקוחות היא "כיצד ניתן לצפות בנכסים שברשותי וכיצד ניתן להגדיל את היכולת שלי להפיק רווחים גדולים יותר?" על מנת לענות על שאלה זו החברה תשיק בתערוכת NAB רכיב חדש למערכת Interplay Media Asset Manager המבוסס על מוצר של Blue Order ושר מאפשר לאסוף, לסווג, לקטלג, לשנות, לשחזר ולהפיץ מדיה.
יתרונות המערכת:
תהליכי עבודה מתואמים – כולל לוחות זמנים וניהול
תמיכה במידע מצורף (metadata) עם קטלוג התומך בכל סוג מדיה
ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, המבוססת על שירותי אינטרנט שמאפשרים בניה מודולארית ועדכנית כולל עבודה מאתרים מרוחקים.
Avid מציינ, כי תגדיל את השירות שלה על מנת לסייע ללקוחות עם עיצוב, תהליכי עבודה, התאמת תהליכי עבודה, ניהול פרויקטים, שינוי הניהול, חיבור עסקי ותמיכה בשידורים בזמן אמת.