מאבק בין Apple וניו יורק הירוקה על שימוש בלוגו התפוח והעלה המאפיין את Apple


 


חזית חדשה בתחום הסמלים המסחרים (לוגו) והפעם המאבק בין חברת Apple לעיר ניו יורק הידועה בשמה "התפוח הגדול"


לאחרונה החל מבצע של ניו יורק הירוקה ומודעות החלו להופיע על גבי אוטובוסים, מוניות ואפילו שקיות של מזון. הלוגו של ניו יורק הירוקה מציג תפוח עם גבעול ועלה ולדברי Apple הוא דומה ללוגו של החברה. העיר ניו יורק פנתה לרשום את הלוגו כסימן מסחרי אבל Apple הגישה התנגדות. 


ההחלטה בנושא זה תהיה כנראה רק בעוד שישה עד תשעה חודשים


להתנגדות של ApplePDF (Wired.com)