לבדיקת ועריכת סאונד יש צורך בדיוק מרבי לכן אוזניות לא יכולות להתאים, ולצורך זה פותחו מוניטורים הנקראים Near Field שאינם מיועדים לרמקולים של מערכות צליל היקפי ויעילים מאוד כאשר צריכים לבצע החלטות קריטיות בעריכה.  Curtis Judd מסביר בווידאו הבא מה צריך לקחת בחשבון וסוקר חמישה מוניטורים.

המוניטורים שבסקירה:

  • Focal CMS 40 – המוניטור הנבחר לחדרי עריכה קטנים
  • Focal Alpha 80 – מוניטור מעולה לחדרים גדולים
  • KRK Rokit Powered 8
  • JBL LSR308
  • Yamaha HS8, מוניטורים פופולריים מאוד לתחום הפקת סאונד