המפיק Andrew Reid מאתר EOSHD מעלה מספר נושאים מעניינים בנושא המצלמה החדשה של סוני a6300. הוא כותב: רק סוני יכולה לשלב את מערכת האוטופוקוס המתקדמת ביותר בעולם במצלמה שעולה 1,000 דולר ולא לשלב אמצעים של שליטה על המיקוד.
המצלמה הנוכחית מרגשת מאוד, היא באותו קנה מידה כמו מצלמת GH4 של פנסוניק או NX1 של סמסונג בתחום של צילום וידאו, ויש לה פוטנציאל גבוה למכירות טובות.
מערכת האוטופוקוס מעניינת אותו מאוד, אבל השליטה היחידה על אזור המיקוד היא באמצעות תפריטים ולא כמו שקיים במצלמות קנון עם ג'ויסטיק או בלחיצה על מסך המגע.
צילום 4k הוא כמו מצלמת NX1, המצלמה מאפשרת קריאה מהירה מהשבב (fast running copper-wired sensor) רק במצב של 24p ו-25p באיכות 4k. צלמים שרוצים להשתמש ב-30p יצטרכו לצלם במצב של שדה בודד או חיתוך.
אפשרות צילום ב-S-LOG 2 / S-LOG 3 קיימת במצלמה, לדעתו רצוי להשתמש ב- S-LOG 2 ולא ב- S-LOG 3כי הוא שטוח מדי לצילום ב-8 ביט 100Mbit/s.
בנוסף גם יכולת S-Gamut, הקובעת את עקומת הגמא, מפוספסת גם היא. לא נראה שהתוצאות לא אופטימליות בנושא של טמפרטורת צבע, במיוחד כאשר יש גוון אדום שהופך לגוון קר/סגול בצילום באור שמש.
בקטעי הווידאו ראשונים שצולמו ב-4k המופיעים ביו-טיוב תופעות שהיו קיימות במצלמה FS5 (שתוקנו בעדכון החומרה האחרון), תופעה של רעשים בקצוות ברמות רגישות גבוהה וקוביות זעירות המופיעות במצלמה. עד שאנדרו לא ירכוש את המצלמה הוא לא יוכל לוודא שזה כך.
המצלמה מצלמת 120 תמונות בשנייה באיכות 1080 במצב של חיתוך, מה שדומה למצלמת NX1, תוצאה לא רעה. למרות זאת ה-NX1 מבצעת 120 תמונות בשנייה לא במצב של חיתוך, מה שיוצר תופעה זעירה של aliasing ו- ,moireונראה שתופעה זו קיימת גם בסוני.