כשעובדים בפורמט RAW (LOG) הצבע המתקבל הוא שטוח ובאמצעות תוכנות עיבוד צבע ניתן להפיק המכסימום מהצילום. אולם כשרוצים לערוך את חומר הגלם – הצבע אינו מספק את המראה הנכון. לכן צריך להתאים לווידיאו את הפרופיל שיהפוך את צבע התמונה לטבעי יותר. עד לאחרונה לא היו לתוכנת העריכה של אפל כלים מתאימים להמרת חומרי גלם  ל-REC709 מרחב הצבע של ווידיאו (SD/HD) או למרחבי צבע אחרים. העידכון האחרון מאפשר המרה של חומרי הגלם לפרופילי צבע של רוב המצלמות הפופולאריות.


הווידיאו הבא מדגים כיצד מתאימים מרחבי צבע של מצלמות שונות לחומרי הגלם.