Insight Media ותערוכת NAB יקצו בתערוכה שתפתח באפריל מתחם 4k, שיארח מציגים, אזורי הדגמה ובמה להסברים אודות שרשרת 4K/Ultra High.
"באזור ינתנו הדגמות לכל מי שמעוניין ללמוד, לקנות או למכור מוצרי UHD או שירותים", הסביר כריס צ'ינוק, Chinnock נשיא Insight Media.
"בשנת 2013 היה 4k הנושא החם של התערוכה" אומר כריס בראון, סגן נשיא לעסקים בתערוכת NAB, "ולדעתי זה לא יהיה שונה בתערוכה השנה. לשם כך גם נוצר שיתוף הפעולה עם Insight Media…" .
המתחם יחולק לארבעה אזורים: צילום, העברות, עריכה ופוסט בנוסף לתצוגת 4k לתחום הביתי.