באתר השוודי Lindqvist Radio & TV, מוצגת השוואה בין מקודדי תמונות RAW של Blackmagic ל-ProRes. בהשוואה נעשה שימו בעדשת קנון CN-E50mm T1.3. כדי להאיר את לוח המדידה, הוצב על העדשה מימין פנס LED בעוצמה של 24 וואט, שעומעם כדי יתאים ל-5.6. בעת הצילום שונה רק הצמצם בעוד שעוצמת האור נשארה זהה. המצלמה הוגדרה ברמת רגישות של 800 ISO, טמפרטורת צבע 6500 קלווין.


בזמן הצילום ב- ProResהגדרת המצלמה הייתה Film (709). צילום RAE הוגדר כ-MD Film


בתוכנת DaVinci השתמשו בשלושה גלגלי הצבע כדי לקבל את ה-X על waveform ולעלות ב-50% (ערך 512). לא נעשה כל שינוי אחר ברווייה או בצבע.


רק בצמצם 1.3 השתמשו בשחזור מקומות מוארים ((Highlight. פונקציה כזו ניתן לבצע אך ורק בהקלטת RAW במצב BMD.


יצוא של תמונת RAW ב-T1.3/T22 מ- DaVinciנעשה בפומרט DPX ושאר היצוא ב-DNxHD 10 ביט, 1920×1080. העריכה כולה נעשה ב-CS6.


תוצאה: ההבדל הכמעט יחיד שהופיע ב- ProResהיה באזורים שסבלו מחשיפת יתר.המידה