SANDISK פיתחה כרטיס microSDHC, בעל אבטחה מובנית ברמת החומרה, המאפשר לצרכנים להנות מתכני פרימיום דיגיטליים בטלפונים הסלולריים שלהם, בלא הצורך להתחבר למחשב האישי להורדתם. היישום יתבצע עם שירות ה-Muve Music של ספקית הסלולר האמריקנית "קריקט" והוא יאפשר לחברה להציע הורדה בלתי מוגבלת של מוסיקה ורינגטונים, יחד עם שירות שיחות רגיל (ובלתי מוגבל אף הוא) במחיר חודשי אחיד – ללא צורך במחשב אישי להורדה ואו בתוכנת הורדה. התכנים המורדים יישמרו ויאובטחו על הכרטיס של סאנדיסק. הפתרון מנטרל את הצורך בשימוש בתוכנת השמירה על זכויות היוצרים DRM, נתון שישפר את ביצועי הטלפון ויאריך את חיי הסוללה שלו.


הטלפון הראשון שיתמוך בשירות הוא ה-Suede של סמסונג


"בסיועה של סאנדיסק יצרנו דרך חדשנית להגנה על תכנים דיגיטליים בלא להשתמש ב-DRM", אומר ג'ף טויג, סגן נשיא בקריקט. "השרות ישפר את חווית המשתמשים וייתן להם גישה קלה ומיידית לכל המוסיקה שהם אוהבים. בו בזמן, תעשיית המוסיקה מקבלת פתרון  של מוסיקה מאובטחת". 


"כשהלקוחות מורידים מוסיקה מהשירות של קריקט היישר לכרטיס שבתוך הטלפון הסלולרי שלהם, טכנולוגיית האבטחה של סאנדיסק מבצעת אוטומטית ומיידית הצפנה של התכנים", מסביר דניאל שרייבר, סגן נשיא בכיר בסאנדיסק. "הטכנולוגיה החכמה שלנו שפותחה בישראל מאפשרת לספקית הסלולר לתת ללקוחות סביבה מאובטחת עם גישה מבוקרת לתכני המוסיקה בהתבסס על התוכנית הספציפית של כל לקוח ולקוח".

הודעה לעיתונות באנגלית