אמזון הודיעה שהיא משיקה שירות חדש AVD (Amazon Video Direct), שירות חדש המיועד ליצרני תוכני וידאו והמיועד להפצה ללקוחות אמזון. השירות מתחרה ישירות בשירות של יו-טיוב המבוסס על כמות צפיות ופרסומות.

  • הפצה לכל הלקוחות של אמזון ללא תשלום מבוסס פרסומות (45% עמלה, כמו יו-טיוב)
  • אפשרות לרכוש תוספת למינוי ההזרמה של החברה. יצרני התוכן יקבלו 15 סנט בעבור כל שעת צפייה בארה"ב או 6 סנט בעולם.
  • ניתן לרכוש מינוי לצפייה בודדת או לרכישה (50% עמלה)
  • לקוחות Prime Video יכולים לצפות בתכנים ללא תשלום נוסף (מחיר מינוי 8.99 דולר)
  • תמיכה בכל סוגי הפלטפורמות [טלוויזיות חכמות, מערכות ניידות (iOS/אנדרואיד), מחשבי לוח

בנוסף הודיעה החברה על תוכנית כוכבי AVD (AVD Stars programme) המעניקה מיליון דולר כל חודש ל-100 הסרטים הפופולריים ביותר בנוסף להכנסות הרגילות.

הודעה לעיתונות באנגלית