סוני השיקה את קו רחפני הפרימיום שלה, Airpeak, בסוף 2020, אך נכנסה לשוק צפוף בו שלטו DJI ויצרנים אחרים. ה-Airpeak S1 כלל מערכת רכיבים ובקרת טיסה שפותחו על ידי סוני, עם מהירות מרבית של 90 קמ"ש, זווית הטיה מרבית של 55 מעלות ומהירות סיבוב מקסימלית של 180 מעלות לשנייה. הרחפן צויד בחמש מצלמות סטריאו מובנות (קדמית, אחורית, ימין, שמאל ותחתית) לחוויית טיסה יציבה והימנעות ממכשולים, וחיישן טווח אינפרא-אדום.
למרבה הצער, תג המחיר של 9,000 דולר לא התאים לרוב הלקוחות בשוק היעד, והביקורות היו מעורבות. השוק רווי ברחפנים בטווחי מחיר שונים, מפתרונות זולים ועד פרימיום. מאז 2006, DJI שולטת בשוק הרחפנים ומומלצת על ידי יוצרי סרטים, אנשי מקצוע בווידאו ויוטיוברים.
בהשוואה למתחרים, ה-Airpeak S1 זול בכמעט חצי מה-Inspire 3 (שעולה $16,499), אך עדיין יקר מה-Mavic 3 Cine הפופולרי ($4,799) או Mavic 3 PRO (החל מ-$2,149).
בתחילת נובמבר פרסמה סוני יפן הצהרה באתרה
"בשל שינויים אחרונים בסביבה העסקית, ייצור ה-Airpeak S1 ומוצרים נלווים יופסק בסוף מרץ 2025, למעט אביזרים מסוימים. ניתן לעיין ברשימת המוצרים שיופסקו ובהנחיות לסיום התמיכה המתוכנן, כולל שירותי תיקונים לאחר המכירה."
בין המוצרים שיופסקו: רחפן ה-Airpeak S1, גימבלים, משדר, מטען סוללות ותחנת הטענה, סוללות גיבוי, ערכת RTK ומדחף. מכירת המדחף ומארזי הסוללות תימשך עד מרץ 2026, והשירותים יימשכו עד ל-30 במרץ 2030.
חברת מצלמות נוספת שניסתה את מזלה בשוק הרחפנים הייתה GoPro, עם רחפנים שהתבססו על מצלמותיה הפופולריות. החברה השיקה את ה-Karma ב-2018, אך הפסיקה את ייצורו רק 15 חודשים לאחר מכן. (ראה ידיעה באתר AV)