סוני מרחיבה באגרסיביות את מערך המצלמות שלה הן בחזית הקולנוע והן בחזית הסטילס. הבעיה היא שעם כל כך הרבה אפשרויות יכול להיות קשה לדעת מה לבחור.
המצלמה האחרונה שהושקה, FX30, שנחשבת רמה הנמוכה של קו מצלמות הקולנוע, הציבה את עצמה בתחרות עם כמה בחירות אחרות של סוני, כמו Alpha 7 IV ו- FX3 – מצלמות עם שבב Full Frame. זה הולך להיות קרב מול מצלמות קולנוע וחסרות מראה כמו גם Full Frame מול Super 35/APS-C.
ג’ייק רטקליף (Jake Ratcliffe) מנהל שיווק טכני מחברת המכירות האנגלית CVP בחן מקרוב את כל המצלמות הללו, כשלדעתו הן שלוש מצלמות שונות מאוד.
00:00 – פתיח
00:14 – המשותף
01:25 – מצלמת FX30 לעומת Alpha 7 IV
09:17 – מצלמת FX30 לעומת FX3
12:42 – מה מתאים
13:57 – זמינות
14:36 – סיכום
אם צריך גם צילום סטילס הבחירה הקלה היא מצלמת Alpha 7 IV המעולה. זוהי מצלמת סטילס נהדרת עם ערכת תכונות וידאו מצוינות, אבל ללא תכונות הווידאו החדשות יותר שנמצאות במצלמות הקטנות מסדרת FX.
FX3 לוקחת את כל הדברים הנהדרים ב-FX30 ומשרגת אותם לחיישן Full Frame. זה יפיק תמונה באיכות טובה יותר מה-FX30, אולם במחיר גבוה יותר.
אם לא צריך צילום סטילס וFX3 יקרה מדי, אבל מחפשים את כל אותן תכונות ויכולת תפעול, FX30 היא אפשרות משכנעת ביותר. יוצרים רבים המעוניינים לשדרג למצלמה האמיתית הראשונה שלהם ימצאו אותה כמתאימה באופן מושלם.