גרסת 2018 של תוכנת Maya, התוכנה ליצירת מודלים, אנימציה וגרפיקה בתנועה שלAutodesk הושקה בתערוכת Siggraph. המיקוד בהשקה הנוכחית הוא שיפור מהירות באזורים שהיא בפיגור ושיפור היציבות היכן שצריך.
"אנחנו נשמענו ללקוחות שלנו וביקשנו מצוות הפיתוח לפתח מערכת יותר יציבה, אנחנו הבנו כמה היציבות חשובה לקהילת מאיה כך שהתמקדנו בגרסה זו בתיקוני בגים הגורמים לקריסת המערכת בהתאם למשובים שלהם. הגרסה הנוכחית כוללת מאות בגים שתוקנו על מנת לשפר את מכלול הביצועים."
בנוסף הגרסה כוללת:
- כלי UV חדשים
- שיפור מערכת המודלים
- שיפור בQuad Draw לretopology
- כלי גרפיקה בתנועה כוללים כעת דינמיות
- גרסה חדשה למעבד Arnold 5