עיבוד (רינדור) של תכנים דיגיטליים הוא הליך שצורך זמן רב. אולם אפשר לקצר את הזמן על ידי:
· בחירת הכרטיס הגרפי הנכון – רק מספר כרטיסים מומלצים על ידי אדובי, ביניהם GeForce, Quadro ו-Tesla
· עדכון ה-RAM במחשב – אדובי ממליצה על 4 גיגה, אבל משתמשים רבים מגיעים עד 32 גיגה ויותר
· שימוש בכונן SSD
· שימוש בשני כוננים קשיחים – במקום כונן אחד שקורא וגם כותב
· הפעלת פונקצית עיבוד מקבילי (Multiprocessing) – לעיבוד מספר שדות במקביל
· שימוש מועט ביותר ב-Pre-Comps – שמאט את תהליך העיבוד
· ניקוי ציר הזמן – לפני תחילת העיבוד יש למחוק או להזיז את השכבות הלא רצויות
· ביטול אפשרות Layers Off-Screen
· ביטול אפשרות Ray-Traced 3D
· סגירת כל התוכניות האחרות שרצות ברקע
· בחירה במקודד הנכון
· ביטול Motion Blur, עומק שדה ותלת ממד אם אפשר
· ניהול רגיש של האפקטים – חלק מהפילטרים צורכים זמן עיבוד רב. ביניהם: Auto Color, Auto Contrast, Auto Levels, Cartoon, Lens Blur, Particle Playground, Shadow/Highlight.
· כדאי להשתמש בגרסה האחרונה של התוכנה
· בונוס: כדאי להשתמש ב-Media Encoder ליצוא הקומפוזיציות
עיבוד (רינדור) של תכנים דיגיטליים הוא הליך שצורך זמן רב. אולם אפשר לקצר את הזמן על ידי:
· בחירת הכרטיס הגרפי הנכון – רק מספר כרטיסים מומלצים על ידי אדובי, ביניהם GeForce, Quadro ו-Tesla
· עדכון ה-RAM במחשב – אדובי ממליצה על 4 גיגה, אבל משתמשים רבים מגיעים עד 32 גיגה ויותר
· שימוש בכונן SSD
· שימוש בשני כוננים קשיחים – במקום כונן אחד שקורא וגם כותב
· הפעלת פונקצית עיבוד מקבילי (Multiprocessing) – לעיבוד מספר שדות במקביל
· שימוש מועט ביותר ב-Pre-Comps – שמאט את תהליך העיבוד
· ניקוי ציר הזמן – לפני תחילת העיבוד יש למחוק או להזיז את השכבות הלא רצויות
· ביטול אפשרות Layers Off-Screen
· ביטול אפשרות Ray-Traced 3D
· סגירת כל התוכניות האחרות שרצות ברקע
· בחירה במקודד הנכון
· ביטול Motion Blur, עומק שדה ותלת ממד אם אפשר
· ניהול רגיש של האפקטים – חלק מהפילטרים צורכים זמן עיבוד רב. ביניהם: Auto Color, Auto Contrast, Auto Levels, Cartoon, Lens Blur, Particle Playground, Shadow/Highlight.
· כדאי להשתמש בגרסה האחרונה של התוכנה
· בונוס: כדאי להשתמש ב-Media Encoder ליצוא הקומפוזיציות