מצלמת Lumix GH7 של פנסוניק מציעה אפשרות לרכוש רישיון (200 דולר) לצילום בפרופיל שטוח של חברת ARRI, ה-LogC3.

ARRI LogC3 (מאפשרת שליטה והגברת הגמישות במיוחד בטווח הדינמי לאחר הצילום בתהליך הפוסט) משמשת במצלמות ARRI, וכפי שהשם מרמז, זהו הדור השלישי של ARRI Log.
בניגוד ל-V-Log של פנסוניק, התמיכה ב-ARRI LogC3 לא תיכלל במצלמה בחינם (וזה הגיוני מכיוון שרוב משתמשי ה-GH7 כנראה לא יזדקקו לה). כדי להשתמש בה יהיה צורך לרכוש מפתח נפרד לשדרוג תוכנה (DMW-SFU3A).

לדברי פנסוניק, עיבוד התמונה של עקומת ARRI LogC3 במצלמה אושר על ידי חברת ARRI ליישום פונקציה זו. השימוש ביכולות זו במצב של  Creative Video שהדיגום הוא ב10 סיביות.

ניתן להמיר את חומרי הגלם לכל מראה הקיים בספריה של ARRI, (סימולטור ARRI Look) אפשר גם לאחסן את ערכת לוחות צבע להמרה 709 (ARRI Look Library LogC3 to Rec709 3D-LUTs) בספרית לוחות הצבע הקיימת במצלמה ולשלב אותה עם פונקציית REAL TIME LUT כדי לצלם סרטונים עם ARRI LUTs ישירות מהמצלמה.
האפשרות של צילום בפרופיל של חברת ARRI הופך את המצלמה למשנית. למצלמות ARRI כמצלמת התרסקות מצלמות רחפן או בהפקות שרוצים לחסוך עם המצלמה השנייה.לדברי החברה, העקומה תואמת את הרגישות 800ISO של מצלמות ARRI עם התוספת של ARRI LogC3, ה-GH7 עשוי להפוך לאופציה מעשית עבור מקרי שימוש מיוחדים.

פנסוניק הודיעה שניתן לרכוש את הרישיון גם למצלמת DMC-GH6 לאחר ההתקנה של גרסה 3.0
להורדת גרסת 3.0 ללא תשלום