כריס או'פולט (Chris O'Falt), העורך והכתב של אתר indiewire, פרסם את רשימת הסרטים המועמדים לאוסקר ואת ציוד הצילום בו צילמו אותם כולל פורמט ההקלטה (הסרטים מסודרים לפי א ב של שם הסרט בלועזית)
העולם שאחרי: הכחדה
- פורמט ומצלמות: F65 של סוני מידי פעם RED weapon 6K
- עדשות: התחילו Primo anamorphic ולאחר מכן G-Series anamorphic
At Eternity's Gate
- פורמט: יחס מסך 2.35, צילום ב8k פוסט 4k
- מצלמה: Red Helium 8K
- עדשות: Vintage Kowa spherical
זמנים קשוחים באל רויאל
- פורמט: 35 מ"מ פילם (קודאק 5219) יחס 1:2.39
- מצלמה: Panaflex XL
- עדשות: Panavision מסדרות אנמורפיות C וE
הבלדה של באסטר סקראגס
- פורמט: ArriRAW 3.4k Open gate
- מצלמות: Arri Alexa Studio XT ומצלמת Mini
- עדשות: Master Primes של Zeiss ו- Arri Alura 15.5-45 כולל 30-80מ"מ
ילד יפה
- פורמט: ArriRAW 2.8k
- מצלמה: Alexa SXT של Arri
- עדשות אנ-אמורפיות של HAWK
הפנתר השחור
- פורמט: ArriRAW 3.4k Open gate
- מצלמות:Arri Alexa SXT ומצלמת Mini
- עדשות: Primo primes וזום של Panavision רב הסרט צולם ב27,30 ו-35 מ"מ
שחור על לבן
- פורמט: קודאק 35 מ"מ פילם
- מצלמות: Panavision XL2, Arricam LT ו- Aaton Penelope
- עדשות: PVintage של Panavision
רפסודה בוהמית
- פורמט: ArriRAW, 16 ו-35 מ"מ
- מצלמות: Arri Alexa SXT, Alexa 65 ו- 35 Arri BL
- עדשות: סדרת DNA של Arri ו- vintage שלCooke
ילד מחוק
- פורמט: 35 מ"מ לצילומי חוץ וArriRAW 2.8k לשאר
- מצלמות: Arri Alexa ו- Arri Lt
- עדשות: Superspeed t1.3 של Zeiss
Can You Ever Forgive Me?
- פורמט: REDcode RAW 8k
- מצלמה: Millennium DXL של Panavision
- עדשות: סדרת Primo 70של Panavision
המלחמה הקרה
- פורמט: ArriRAW 2.8k
- מצלמה: Alexa SXT של Arri
- עדשות: סדרת Ultra Prime של Zeiss, עדשת Optimo zooms 24-290mm ו- 19,5-90mm ו-45-120 שלAngénieux
Colette
- פורמט: ArriRAW
- מצלמה: Alexa
- עדשות: Master Prime Anamorphic
Destroyer
- פורמט: ProRes 3.2k
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשות: Panavision Primo primes
The Favourite
- פורמט: 35 מ"מ
- מצלמות: millennium xL2 שלPanavision ומצלמות studio ו-LT של Arri
- עדשות: Panavision primo spherical 14.5. – 100mm / pv 10mm/ pv 6mm
האדם הראשון
- פורמט: S16 מ"מ (2.39:1) ו- S35mm techniscopeו-imax 70 מ"מ (1.43:1)
- מצלמות: xtera, Penelope, A minima של Aaton , Arri 416, Arricam LT, Arri 435, Vistavision ו- IMAX MSM
- עדשות: קנון זום, פוג'י זום, Kowa Cine פריים
First Reformed
- פורמט: ProRes 2.8k ביחס 4:3
- מצלמה: Alexa SXT של Arri
- עדשות: Master Prime
The Front Runner
- פורמט: 35 מ"מ פילם
- מצלמה: Panavision XL2
- עדשות: Panavision ו- Angenieux
ספר ירוק
- פורמט: Open Gate ArriRAW 3.4K
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשה: LEICA SUMMILUX-C
The Hate U Give
- פורמט: 8k, אנמורפיק 1.3x לאיכות 7942×4320
- מצלמה: Millennium DXL של Panavision
- עדשות: Ultra Panavision 70 ו- Primo 70
תורשתי
- פורמט: ProRes 4444XQ, open gate, יחס 2:1
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשה: Primo של Panavison
If Beale Street Could Talk
- פורמט: ArriRAW 6k
- מצלמה: Alexa 65 של Arri
- עדשות: Prime DNA של Arri ו- 150-450 zoomשלHawk
Leave No Trace
- פורמט: ArriRAW 3.4k
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשות: סט של סדרתSummilux של חברתLeica
מרי פופינס חוזרת
- פורמט: ArriRAW 2.8k
- מצלמות: Alexa XT ו- Alexa Miniשל Arri
- עדשות: סדרת Anamorphic G של Panavision
מרי, מלכת הסקוטים
- פורמט: Panavision DXL WS 2.40 8k
- מצלמה: Panavision DXL
- עדשות: Sphero 65 ו- Primo 70עדשות פריים
הג'נטלמן והאקדח
- פורמט: סופר 16 מ"מ (2.35:1)
- מצלמה: 416 של Arri
- עדשות: Cooke ועדשות קנון
On the Basis of Sex
- פורמט: 2.8k
- מצלמה: Arri Alexa
- עדשות:Primos שלPanavsion
A Private War
- פורמט: ArriRAW 2.8k
- מצלמה: ARRI Mini
- פורמט: super speed שלZeiss
A Quiet Place
- פורמט: 35 מ"מ פילם
- מצלמה: Panavision Millennium
- עדשות: סדרות C וT של Panavision ועדשת Spherical Zeiss SP
הרוכב
- פורמט: ProRes 4444 3.2K
- מצלמה: Amira של Arri
- עדשות: Ultra Primes של Zeiss
רומא
- פורמט: ArriRAW 6.5k
- מצלמה: Alexa 65 של Arri
- עדשות: פריים של Arri
סליחה על ההפרעה
- פורמט: ProRes Open Gate 3.4K
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשות: Anamorphic/i של Cooke
כוכב נולד
- פורמט: Anamorphic 2.8K ו-ArriRAW
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשות: Vintage Anamorphics של Cooke ועדשות Anamorphics של Kowa
האחים סיסטרז
- פורמט: ArriRAW 3.4K אנמרופי
- מצלמה: Alexa Mini של Arri
- עדשות: עדשות שיצרו במיוחד עבור מנהל הצילומים Benoît Debie בשנות ה-80
Vice
- פורמט: 16 מ"מ ו35 מ"מ (קודאק Vision3 50D 5203, Vision3 250D 5207, Vision3 500T 5219 יחס מסך: 2.39:1
- מצלמות: Arricam LT, Arriflex 235 , Arriflex 416ו- Arriflex 435
- עדשות: Zeiss , Cooke
Wildlife
- פורמט: ArriRAW 3.4k
- מצלמה: Alexa XT שלArri
- עדשות: Panavison Primos