חברת Tiffen פיתחה פתרון מגנטי שמונע את הטרחה של השחלת מסנני הברגה, מבטיחה לשמור על נעילה בטוחה וחיובית גם במהלך מצבי צילום תובעניים.

מחזיקי מסננים מגנטיים הם דרך פשוטה ואלגנטית לחבר מסננים לחזית העדשה. ישנן מספר אפשרויות, חלקן טובות יותר מאחרות. למעשה, בעוד שהשימוש במתאמים מגנטיים מקל על החלפת מסננים (תואמים) ללא הטרחה שבצורך להבריג אותם לעדשה או להחדירם לתושבת מיוחדת שמחזיקה את המסנן במקומו, חלק מהפתרונות הללו פועלים היטב. כל עוד לא מזיזים את המצלמה הרבה.

Tiffen טוענת שהפתרון שהציגה החברה כעת שונה, לא רק דרך פשוטה בצורה אלגנטית אלא כזו שרותם כוח מגנטי כדי לחבר במהירות ובבטחה מסנני Tiffen מקוריים לחזיתות העדשות. החברה אומרת שמערכת הבקרה המגנטית שלה הופכת את ההתקנה וההסרה למהירות בזק, אבל גם ש"הודות לכוח המגנטי החזק ביותר שלהם, המסננים נשארים נעולים במקומם גם במהלך מצבי צילום תובעניים".

הפתרון בנוי סביב מתאם MCS חדש שמסתובב בקלות על ההברגות הקיימות בעדשה ויכול להישאר ללא הגבלת זמן או להתנתק באופן מיידי על ידי אחיזה בקצה המעוצב וסיבוב עדין. לאחר התקנת המתאם, העדשה מקבלת באופן מיידי כל מסנן זכוכית דיוק Tiffen MCS, כולל: ND, Polas, Color, Effects, ומערך הדיפוזיה הנרחב – כולל ערפל שחור, ערפל לילה, שחור פרו-ערפל, שחור עתיק, פנינים שחורות, פנינה עתיקה, סאטן עתיק, סמוק, גלימרגלאס ועוד רבים. כל פילטר מגיע עם מכסי מגן מגנטיים קדמיים ואחוריים ומתאם מגנטי בגודל המסנן.

כל מסנני ה-MCS מזוהים בקלות הודות לגימור השחור המט שלהם, הטבעת הכחולה הייחודית והקצה המוגבה השימושי שלהם. כל מסנן MCS כולל מכסה עדשה תואם שמתחבר באופן מיידי לחזית המסנן או מתאים ישירות לעדשה באמצעות המנעול המגנטי של MCS. מסנני Tiffen MCS מגיעים ב-58 מ"מ, 77 מ"מ ו-82 מ"מ עם מתאמים מגנטיים Step-up MCS זמינים כדי להתאים לגדלים אחרים.

מחיר: 100 דולר