חברת פנסוניק הטמיעה את תוכנת קידוד האודיו של CSRaptX – בקו המוצרים  Viera digital TV. טכנולוגיה זו מאפשרת להזרים מוסיקה באופן אלחוטי באמצעות בלוטות' מהטלוויזיה – לרמקולים או מקרני קול, ועדיין לשמור על איכות אודיו ברמת CD.  CSR מחזיקה בישראל מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל.


 


יותר מ-250 יצרנים כבר משתמשים בטכנולוגית  aptX של CSR  לטווח רחב של מוצרים ביניהם  סמארטפונים, טאבלטים, מערכות בידור לרכב, אוזניות, רמקולים ומקרני קול. פנסוניק היא אחת  הראשונות להשיק טלוויזיות דיגיטל מבוססות aptX.


בנוסף לטלוויזיות דיגיטליות, פנסוניק תומכת בתוכנת קידוד האודיו של CSR במכשירי האודיו האלחוטיים שלה, כולל אוזניות, רמקולים ומקרני קול, כגון מערכת הרמקולים האלחוטית – SC-NA30/SC-NA10 Panasonic  ומנגנון האודיו במערכת 'הקולנוע הביתי' –  Panasonic SC HTB880.


 


"פנסוניק בחרה בטכנולוגיית  aptX כדי לספק את האיכות הגבוהה ביותר של אודיו בלוטות', הן במכשירים ראשיים כמו טלוויזיה, הן באביזרים המשלימים," אמר אנתוני מוריי, סגן נשיא בכיר בחטיבה עסקית של CSR. 


 


עוד הסביר שעל מנת להתאים ל"צינור" הבלוטות' ולעבור בצורה אלחוטית, אודיו חייב להעזר  בטכניקה להפחתת קצב ביטים. טכנולוגית האודיו aptX מבטיחה איכות אודיו ברמת CD על גבי קישוריות בלוטות'. היא משכפלת את כלל התדרים של האודיו, ומייצרת צליל טהור.


 


CSR ישראל היא מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של CSR העולמית, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה והשנה קבלה מעמד של מרכז הפיתוח הראשי של CSR העולמית בתחום הדיגיטל. החברה מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה בקדמת הטכנולוגיה, לשוק האלקטרוניקה הצרכנית.   


החברה מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום האודיו, ווידיאו, הדמיה, קישוריות ומיקום. CSR ישראל מפתחת עבור החברה הגלובלית מוצרים רבים כגון מערכות מתקדמות לתעשיית הבידור והמידע לרכב, פתרונות מתקדמים לתחום המחשוב הלביש, מוצרים לשוק השמע ומוצרים עם קישוריות בעלת צריכת הספק נמוכה. 


חברת CSR מעניקה לעובדיה סביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת, המאפשרת למפתחים ולמתכנתים לרכוש נסיון בינלאומי ולפתח פתרונות המעניקים לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת.


CSR ישראל שוכנת בחיפה, ומעסיקה כ- 200 מהנדסים מצטיינים. בין לקוחות החברה: Garmin, Nike, Canon, Bosch, ,Panasonic  Alps, Harman, Continental ,Bose, Beats, Pioneer.


אפשר להתעדכן באתר החברה, בבלוג הטכני שלה או בבלוג משתמשי CSR, ב-YouTube, ב-Facebook וב-Twitter.