רוב הצופים בתוכני 360 מעלות צופים בתכנים לא דרך משקפיים אלא באמצעות טלפון או מחשב. פייסבוק רוצה לשנות זאת וב-8 במארס הודיעה על יישום חדש התומך במשקפי המציאות המדומה של חברת Samsung.
היישום מיועד לאפשר למשתמשים לצפות ב-25 מיליוני תמונות 360 מעלות ובלמעלה ממיליון קטעי וידאו ב-360 מעלות בצורה חווייתית יותר, תמונות וקטעי וידאו שעלו לפייסבוק מאז ההודעה על תמיכה בתוכני 360 מעלות ב-2015. בנוסף המשתמשים יכולים לצפות בעמוד שלהם בפייסבוק בצורה חדשה.