בחלק מהמצלמות והרחפנים של DJI ניתן לצלם בפרופיל שטוח (log) מסוג D-log ו- D-log M, אך עיבוד החומרים יכול להיות מורכב. מייסד LUTco איוון שניידר (Evan Schneider) מראה שלוש טכניקות שונות לעיבוד קבצים מסוג זה, בחינם או עם לוחות הצבע שלו. שיטות אלו מתאימות לחומרי הגלם שצולמו עם Mavic 3, AIR 3S , Mini 4 PRO, Inspire 3, Ronin 4d, מצלמות המיוצבות ומצלמות האקשן של החברה.
בסרטון הוא מסביר כיצד תוכנות כמו DaVinci Resolve של BlackMagic ותוכנת פרמייר פרו של אדובי ממירות את חומרי הגלם.
00:00 – פתיח
00:22 – עצה רעה שיש להימנע ממנה
01:00 – סקירת טכניקה
01:30 – השוואה D–Log מול D–LogM
03:42 – דירוג ידני
05:03 – הבעיה עם D–LogM
05:41 – לוח צבע LUTCo ל D–LogM
11:14 – לוח צבע של DJI (חינמי) D–LogM
13:35 – גרסאות לוחות צבעD–LogM
14:59 – השוואה פרופיל סטנדרטי לעומת D–LogM
15:51 – ניהול צבע D–Log
17:07 – לוח צבע D–Log
18:42 – לוח צבע בסיסי D–Log
20:49 – סדר פעולות בצומת ל–D–Log
22:24 – עבודה עם Ronin 4d ב D–Log
25:47 – לוחות צבע בפרמייר פרו
29:03 – כיול שכבות בפרמייר פרו
31:13 – ניהול צבע עם D–Log בפרמייר פרו
33:19 – בעיות בניהול הצבעים של פרמייר פרו
34:01 – סיכום