עד לא מזמן, צילום ב-RAW היה נחלת של הצילום עם מצלמות וידאו / קולנוע שהצליחו להתמודד עם עיבוד של כמות המידע הגדולה וגדלי הקבצים, מה שהשפיע לא רק על הציוד עצמו אלא גם על תהליכי העבודה.
כיום הפורמט נהיה יותר ויותר פופולרי גם במצלמות ללא מראה והוזלת המחירים של כונני SSD.
למרות זאת, התמודדות עם קובצי RAW יכולה להיות מעט מאתגרת, במיוחד בתהליך העבודה. בסרטון של המפיק הארב ((Harv הבעלים של ערוץ Harv Video/Audio Stuff מסביר כיצד לבצע עיבוד צבע נכון לפורמט ProRes RAW.
חומרי הגלם המוצגים בסרטון צולמו עם מצלמת PXW-FX6 של סוני שחובר למוניטור מקליט Ninja V של Atomos.
את עיבוד הצבע הוא מסביר עם תוכנת FCP של אפל
0:00 – פתיח
0:54 – מהו ProRes RAW
1:22 – האם זה עובד מהר יותר
2:07 – יבוא של חומרי הגלם
3:34 – דוגמא ראשונה
6:02 – דוגמא שנייה
7:22 – סיכום וטיפים