אין ספק שהמקודד ProRes RAW של אפל מצוין, אבל עדיין צריך לדעת כיצד לעבוד איתו. יוצר התכנים פלנל נינג'ה (Flannel Ninja) פרסם סרטון בו הוא מציין שזה יכול להיות מאתגר לבצע בקרה על חשיפה כאשר בוחנים אותה עם המוניטור המקליט Ninja V של Atomos ולאחר שעוברים את המכשול הזה צריך להחליט כיצד לערוך את חומרי הגלם.
כמובן שהתוכנה התומכת בצורה הטובה ביותר היא FCPx של אפל, אבל למשתמשים שלא עובדים בסביבה זו גם תוכנת פרמייר פרו של אדובי תומכת, אבל חסרה שליטה על איזון לבן או רגישות מה שמצופה לעבודה עם קובצי RAW.
כנראה לתוכנת Scratch יש את התמיכה הטובה ביותר והיא גם כלי טוב להמרה אבל היא תוכנה לא פופולרית ומצריכה תהליך לימוד ארוך.
הוא מציין שהוא מאד אוהב לעבוד עם תוכנת DaVinci Resolve של BlackMagic אבל היא לא תומכת בכלל בפורמט. למשתמשים שרוצים ויש להם את הזמן והחשק להמיר את הפורמט יצאו תוצאות מדהימות.
03:48 – חשיפה נכונה עם המוניטור מקליט Ninja V
08:51 – FCPx של אפל
16:18 – פרמייר פרו של אדובי
22:04 – Scratch של Assimilateinc
27:19 – DaVinci Resolve של BlackMagic