מקלדות ייעודיות מאפשרות למשתמש עבודה מהירה יותר, מגוון אפשרויות ודיוק רב יותר, זאת הודות לסוגי הממשקים השונים בהן, כמו שליטה בצבע באמצעות חוגות או כפתורי סיבוב ועוד. לחברת BlackMagic מגוון מקלדות מרשים ובתערוכת NAB2024 השיקה מקלדת קומפקטית (יחסית לדור הקודם) ייעודית לעולם עיבוד הצבע Micro Color Panel.

המפיק אלכס הוהנתנר (Alex Hohenthaner) פרסם באתר CineD סקירה של המקלדת החדשה כולל התרשמות ראשונית.

הוא מסכם:
"אמנם המקלדת החדשה מרגישה יותר זולה מהדגם הישן בגלל החומרים שבהם נעשה שימוש והלחצנים הבהירים יותר, אבל המקלדת החדשה מספקת הרבה יותר פונקציות מהדור הקודם. יחיתכן שיידרש זמן הסתגלות לפריסה החדשה של החוגות והלחצנים, אך התכונות הנוספות יצדיקו את המאמץ. למשתמשים ב DaVinci Resolve באייפד לדירוג צבעים – המכשיר הזה הוא די קליל, אבל הוא גם נראה ומרגיש טוב במערך שולחן העבודה – מפנה יותר מקום בשולחן העבודה בגלל גורם הצורה הקטן שלו.

המקלדת תשמש בעיקר את העורכים בתוכנת DaVinci Resolve שכן כל הפונקציות שהעא מציעה יכולות להיעשות גם באמצעות העכבר והמקלדת. למשתמשים שמבצעים הרבה דירוג צבע, המכשיר הזה – במיוחד עם הפונקציות החדשות שהוצגו של לחצני ה-shift – יאיץ את זרימת העבודה ויאפשר שליטה עדינה יותר בפונקציות כמו חשיפה או התאמות איזון צבע."

לסקירה המלאה