העורך והמפיק ג’רלד אונדון (Gerald Undone), בוחן את המצלמה החדשה של קנון, EOS C70 כאלטרנטיבה שדרוג למצלמת EOS C200 ומוצר ללא פשרות למצלמת EOS C300 Mark III ומוצר מתחרה למצלמות החדשות של סוני שהושקו לאחרונה רק עם ממשק עדשה RF. הנקודות אליהן הוא מתייחס בסרטון:
00:00 – פתיח
01:06 – מבנה וארגונומיה
02:36 – מסך ושליטה בנגיעה
03:42 – יציאות
04:20 – מצבי הקלטה ומקודדים
05:45 – כניסות XLR וידית עליונה
06:04 – צילום 120 תמונות בשנייה עם סאונד
06:32 – יכולות שני הכוננים וכרטיסי הזיכרון
06:52 – צילום מהיר ואיטי
07:31 – מיקוד אוטומטי בצילום 120 תמונות בשנייה
08:11 – איכות צילום מהיר
09:02 – תחום דינמי
09:58 – רעשים וצילום בתנאי תאורה קשים
10:18 – חשיפה ואיזון לבן
11:07 – צבע
11:21 – Rolling Shutter
11:44 – 4k DCI
12:15 – חיתוך לעדשות EF-s
12:39 – ממשק RF ו- Speed Booster
13:17 – מתח וזמן סוללה
14:08 – קירור ושליטה על המאוורר
15:16 – סאונד
16:00 – יכולות כמצלמת קולנוע
16:37 – ייצוב
17:07 – מחשבות אחרונות
הוא מציין שלא ניתן להחליט איזו מצלמה טובה יותר PXW-FX6 או Alpha a7S III, למעט למי שמתחיל או למי שמוכן להחליף את כל המוצרים הנלווים, וכמובן שגם אופי השימוש במצלמה משחק תפקיד.
למי שמחפש מצלמה עם עינית שיכולה לצלם סטילס, מוטב שיבחר ב- Alpha a7S III כיוון שרק היא יכולה לבצע זאת. כאשר בוחנים תחום דינמי ואיכות תמונה, כל המצלמות מתאימות אבל אם צריך צילום בתנאי תאורה קשים וקיצוניים כדאי לרכוש את אחת ממצלמות סוני. כפי שהוא ציין, בהשוואה בין מצלמת Alpha a7S III למצלמת PXW-FX6 הוא יבחר תמיד במצלמת Alpha a7S III אלא אם צריך 4k DCI ב-24 תמונות בשנייה. (ראה ידיעה באתר AV) אבל בעבור משתמשים שלא צריכים צילום קיצוני בתנאי תאורה קשים ועדיין צריכים 4k DCI – הפתרון הוא EOS C70.
פחות יקרה, פשוטה יותר להפעלה והארגונומיה טובה יותר. החבילה הכללית הרחבה ביותר ניתנת בעיניו במצלמת Alpha a7S III – היא זולה יותר, בעלת גמישות גדולה יותר, רגישות גבוהה, יותר יכולות צילום סטילס, יותר קומפקטית, צילום 120 תמונות בשנייה, Full Frame, מערכת ייצוב ועוד. זו מצלמה טובה יותר ביחס למחיר.
"אם היה עליי לבחור מצלמה חדשה, מבלי להתחשב בעדשות שכבר יש לי, הייתי בוחר במצלמה של סוני."
אבל כאשר מדברים על מצלמת קולנוע, מצלמת EOS C70 היא המועדפת עליו, כוללת 95% ממצלמת EOS C300 Mark III בחצי מחיר עם ממשק RF ויכולות של Speed Booster, ולדבריו זו הצעת מאוד מרשימה. קנון מציעה לראשונה פתרון ללקוחות החברה שרוצים לשדרג את המצלמה שלהם ליכולות של A7S III ו-C300 III יקרה יותר, זו מצלמה מנצחת לכל משתמש קנון שרוצה לשדרג את הציוד וזו מצלמת הקולנוע הטובה ביותר בפחות 10,000 דולר"