חברת Viltrox השיקה את סדרת Zmove – סדרה של דיופטרים המיועדת לעדשות קולנוע. בסדרה ארבעה מסננים המציעים רמות שונות של הגדלה (+0.5/+1/+2/+3). אלה מאפשרים להקטין את מרחק המיקוד המינימלי של העדשה, כך שניתן להתקרב לנושא בעת צילום תקריבים מאקרו. עם זאת, חשוב לזכור שגם מיקוד האינסוף הזה יושפע, כלומר העדשה לא תוכל עוד להתמקד בנושאים מרוחקים.

לפילטרים עיצוב מהדק וניתן לחבר אותם ישירות לכל עדשת קולנוע עם קוטר חיצוני קדמי של 114 מ"מ. נוסף על כך, שלושה מתאמים כלולים בערכה כדי להבטיח התאמה לעדשות בעלות קוטר חיצוני קדמי של 80, 95 או 110 מ"מ.

יתר על כן, ניתן לערום את המסננים אחד מול השני כדי להשיג הגדלה גדולה עוד יותר. עם זאת, ערימת מסננים מרובים יחד תגרום ככל הנראה לוויגנטיות מסוימות, במיוחד בעת צילום על עדשות רחבות יותר.

כל מסנן עשוי משני רכיבי זכוכית המודבקים זה לזה ומוקפים בסגסוגת אלומיניום. העיצוב האופטי עושה שימוש בציפוי ננו רב-שכבתי שלפי Viltrox, אשר אינו אמור להשפיע על איכות התמונה. תפקיד המכסים הקדמיים והאחוריים הוא להגן על המסננים במהלך ההובלה והאחסון, ושני משטחי הזכוכית החשופים בכל מסנן מטופלים בציפויים עמידים למים ונוגדי עכירות.

מחיר הערכה הכוללת את דיופטרים, מתאמים ומזוודת נשיאה: 2,600 דולר.