סטיב פיירברג, שבין השאר צילם את Dear Eleanor, El cielo es azul סיפר ל-ASC (איגוד הצילום האמריקאי) על עניין הצילוןם במצלמה אחת:
"הייתי מופתע כמה מהר היינו יכולים לצלם עם מצלמה אחת בלבד. עשינו זאת מהר ובזול. שני הסרטים נעשו שבמאי היה במרחק של עד 2 מטר מהמצלמה. השחקנים שיחקו, הבמאי אהב את המשחק, אני ציינתי שהתמונה נראת טוב ומיד המשכנו לצילום הבא, הכנת סט לצילום עם שתי מצלמות, הוא ארוך ויקר יותר בצורה משמעותית. כמובן שייש מצבים שבהם יש צורך בשתי מצלמות – אבל הנסיון הפעם גילה לנו כמה הרבה יותר נוח לעבוד עם מצלמה אחת. זה הרבה יותר מפוקס, אלגנטי, ומהיר…"