ביום חמישי הקרוב יסתיים השלב הראשון בתחרות בו תבחר LG בחמש ההצעות המובילות מבין כ-50 רעיונות שהוגשו עד כה לתחרות על ידי סטודנטים. הרעיון הזוכה יופק וישודר במדיה מרכזית, והמציע יזכה ב-2,000 .


 


המהלך יצא לדרך לפני מספר שבועות, כאשר החברה פנתה לסטודנטים במחלקות לתקשורת, קולנוע, תקשורת חזותית, ועוד במוסדות מובילים, וביקשה מהם להציע קמפיינים יוצאי דופן ופורצי דרך. לחברה הוגשו כ-50 הצעות, שמתוכן יבחר הזוכה על ידי סמנכ"ל השיווק בחברה, זיו קוריצקי, מנהל הדיגיטל משה אייזנברג, ואנשי משרד הפרסום יהושעTBWA .


           


המוסדות שמשתתפים בתחרות הם אוניברסיטת תל אביב, המכללה למינהל, המרכז הבינתחומי, הקריה האקדמית אונו, המכללה האקדמית נתניה, מכללת ספיר, מכללת ספיר ועוד.


 


זיו קוריצקי סמנכ"ל השיווק ב LG ישראל אומר ש" LGהוכיחה עצמה בשנים האחרונות כחברה חדשנית ופורצת דרך, ולא במקרה סיסמתנו היא כי 'הכל אפשרי'. אנו שמחים לאפשר לסטודנטים להם ליזום את הקמפיין הראשון שלהם עוד בשלב הלימודים, ומקווים לקבל רעיונות חזקים ואפקטיביים שיופקו ויהפכו לקמפיינים מובילים של החברה".


 

שלב הגשת ההצעות לקמפיין פתוח עד יום חמישי הקרוב, בכתובת: http://www.lg-electronics.co.il/brif/