נטפליקס משיקה את ה"ברית הפוסט-טכנולוגית" ליוצרי התוכן

נטפליקס מכריזה היום על ה"ברית הפוסט-טכנולוגית" ליוצרי התוכן. הברית הפוסט-טכנולוגית תשמש כצינור עבור נטפליקס, דרכו היא תתמוך בשותפים טכנולוגיים ושותפים יצירתיים של החברה באמצעות סט חדש של כלים שמותאמים לקריטריונים שלה.

בנוסף, משיקה החברה לוגו חדש שמטרתו להגביר את החשיפה והתהודה לעניין זה. כשיוצר תוכן יראה את הלוגו של הברית הפוסט-טכנולוגית על מוצר מסוים, הוא ידע שהמוצר תואם את המאפיינים והסטנדרטים הטכנולוגיים של נטפליקס עכשיו ובעתיד.

המטרה היא שיוצרי תוכן ושותפים טכנולוגים אשר עובדים על הסדרה או הסרט הבא יוכלו לקבל אינדיקציה מהירה בכל רגע נתון לעמידתו של התוצר בסטנדרטים של נטפליקס וכך יקדישו את מרבית זמנם לדבר החשוב באמת, היצירה שלהם.

יצרנים שעל מוצריהם נמצא הלוגו של הברית הפוסט-טכנולוגית פועלים בשותפות צמודה עם נטפליקס. הם יהיו זכאים לגישה מוקדמת לטכנולוגיה של החברה, וישתפו איתה פעולה בכל מה שקשור לפיתוח טכנולוגי, הדרכה והכשרה. ככל שהדרישות הטכנולוגיות יעלו, כך המוצרים בעלי הלוגו יתפתחו יחד איתם.

המוצרים המשתתפים מחולקים לארבע קטגוריות: מצלמות, מערכות עריכה, מערכות עריכת צבע וקידוד. חלק מהמוצרים של החברות הבאות קיבלו את האישור: אדובי, Arri, Avid, Blackmagic Design, קנון, Colorfront, easyDCP, Filmlight, Marquise Technologies, MTI Film, Ownzones, Panavision, Red, Rohde & Schwarz, פנסוניק וסוני