בהמשך להצלחת הביתן הישראלי שמשך קהל גדול בתערוכת NAB Show הבינלאומית בווגאס, פתח איגוד השידור האמריקניThe National Association of Broadcasters) ) את שעריו בפני החברות הישראליות הרוצות להציג בשני המיקומים הנוספים שבהם תיערך התערוכה בשנה הקרובה – בתערוכת NAB ניו יורק, שתיערך בנובמבר 2016 (10-9) ובשנגחאי שבסין (8-7 בדצמבר 2016). זו הפעם הראשונה שתערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם, שעד היום נערכה רק בארה״ב, עוברת למזרח הרחוק.
בשני המקרים, הן ב- NAB New York והן ב-NAB Show Shanghai, יוצגו בתערוכות החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות. בתערוכות ובכנסים הנלווים יציגו חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת-ממד, כשבשטח תהיה גם נציגות למגוון ארגונים וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה, דת וספורט.
לדברי בן קוז׳וך, נציג NAB Show בישראל ושותף הפקה בתערוכה העולמית ב-12 השנים האחרונות, הנהלת הכנס רואה חשיבות רבה בשוק הטכנולוגי הישראלי. לדבריו, המציגים הישראליים הן בניו יורק והן בשנ חאי ייהנו מחשיפה לחברות המובילות ומחבילת הטבות מיוחדת הכוללת מחיר מוזל, קידום שיווקי לקראת האירועים, שירות ייחודי לתיאום פגישות עם מבקרים ומציגים ומחיר מועדף לכנסי ההדרכה.
בנוסף לפעילות בתערוכת – NAB New York וב-NAB Show Shanghai , לקראת התערוכה השנתית המרכזית של NAB Show שתיערך בווגאס באפריל הבא (NAB Show Vegas 2017), ייערך ב-17 בנובמבר במלון רנסנס בתל אביב מפגש "בית פתוח" בעבור חברות וסטארטאפים ישראליים המעוניינים להציג בתערוכה ולקחת חלק באירוע. במסגרת המפגש יגיעו נציגים בכירים מ- NAB Show וניתן יהיה לשוחח איתם ולהתרשם באופן אישי ובלתי אמצעי מחבילת ההטבות בעבור המציגים הישראליים בביתן החדשנות הישראלי של NAB Show Vegas 2017. כמו כן ניתן יהיה לשמוע סיפורי הצלחה ולעמוד על היתרונות העסקיים הגלומים בהשתתפות בתערוכה מתוך הישגי החברות שלקחו חלק בביתן הישראלי בשנה שעברה. הכניסה ללא תשלום.