מנהל הצילומים פול דל-ווקיו Vecchio מספר להלן על העדכון האחרון למצלמת Cinema Camera (ראה ידיעה באתר AV).
דל-ווקיו צילם סרט בשתי מצלמות Cinema Camera – כשהמובילה נושאת עדשה ומתאם Metabones Leica R – על מנת להשיג כהגדרתו: "מראה של סופר 35 מ"מ". למצלמה השניה היה חיבור EF. כדי להשיג את מאקסימום יתרון הקידוד של ProRes 422 (HQ) – הוחלו המצלמות בזמן הצילומים. "לא היה לנו תקציב לתהליך עבודה RAW אפילו ב-2.5k, אבל רצינו להשיג את התמונה החדה ביותר השיפור של debayer היה הקרוב ביותר ל-ל-RAW.
"בגרסה הישנה התמונה של ProRes הייתה הרבה יותר רכה מאשר RAW. לפני השימוש במצלמת Blackmagic השתמשתי במצלמות SLR שונות וכן במצלמות 8 ביט C100 של קנון ו-FS100 של סוני. התוצאה של מצלמות Blackmagic הייתה טובה יותר משום שהן עובדות ב-10 ביט…".