מפיקי סרטים וותיקים מגלים לאחרונה יחסי מסך שונים מהמקובל. בפועל, מיליוני גולשים צופים בתכנים בצורה זו או אחרת במכשירים הניידים שלהם. פייסבוק כיום איננה מדיה חברתית, היא המדיה עצמה. לפני עשרים שנים החלו המפיקים להתמודד עם יחס מסך שונה מ4:3 וכיום קיימים מגוון של יחסי מסך בהתאם לסוג ההפצה. נראה כי היחסים הפופולריים ביותר יהיו 16:9 ו1:1 בנוסף אורכי הוידאו משתנים בהתאם למיקום ולשיטת ההפצה, חלקם תומכים בתרגום וחלקם לא פייסבוק פרסמה את המפרט
להורדה ב-PDF