חברת TILTA השיקה בתערוכת Cine Gear 2024 מוצר נוסף בסדרת Hydra – מערכות ייצוב לרכבים. הגרסה החדשה היא גרסת הפרו של מערכת הייצוב למכוניות Hydra Alien. הגרסה החדשה, Hydra Alien PRO, מורכבת משלושה מרכיבים עיקריים: כוסות יניקה אלקטרוניות (ראה ידיעה באתר AV), מסילות הרכבה וזרוע הייצוב.

הכוסות לרכב מתחברות באמצעות יניקה, בעלות סוללה פנימית המנטרת את לחץ האוויר עד אלף פעמים בשנייה, עם קיבולת עומס אנכית מקסימלית של 20 ק"ג.

מסילות ההרכבה מתחברות לכוסות היניקה. ניתן לכוון את המסילות לפי הצורך כדי לקבל את זרוע הייצוב במקום המושלם. ניתן לחבר את זרוע הייצוב ישירות לצינור 50 מ"מ.

השדרוג המשמעותי ביותר של גרסת פרו היא הזרוע האלקטרונית, המשלבת בלימת זעזועים קפיצית, הידראולית ופנאומטית. בקצה הזרוע, ניתן לחבר מגוון רחב של מייצבים עם קיבולת עומס מרבי של 13 ק"ג. (שלוש הגדרות משקל מ4-7, 7-10 ו-10-13)
הזרוע מקבלת מתח של 14.8-24v מה שאומר שניתן להפעיל אותה באמצעות סוללות V או זהב סטנדרטיות. לזרוע יש מסך מגע לכוונון פרמטר, המאפשר להגדיר את כמות השיכוך הרצויה בהתבסס על משקל מערכת הצילום. שלמסך יש כיסוי מגן כך שהוא לא ישבר כאשר סלע הכביש הראשון פוגע בו.

ניתן לחבר את Hydra Alien Pro באופן אלחוטי לידית Nucleus Nano II כדי להתאים את ההגדרות שימושי שהצלם ברכב ולא יכול או לא יכול לעצור.

מחיר: 1,800 דולר כעת במבצע 1,619 דולר