ספקי ציוד, מוכרים ונותני שירותים צריכים להערך לתת תשובה נאותה לתחום זה


 



מחקר חדש של חברת המחקרים InfoTrends בתחום מצלמותSLR  דיגיטליות מציג עובדות ידועות. חל גידול של מצלמות SLR דיגיטליות בקרב תעשיית הצילום הדיגיטלי, המצלמות נמכרות במחירים נמוכים, במבחר דגמים ואפשרויות הפצה גדולות תרמו לגידול בשוק זה. מוכרים וספקי שירותים שיכולים לספק פתרונות לחיבור  המשתמשים, לחלוק תמונות וליצור תמונות – ינחלו הצלחה בעתיד.


"מצלמות SLR דיגיטליות מהוות את התחום המוביל בצילום הדיגיטלי, והן מציעות למוכרים גידול משמעותי יותר ממכירות של כל שוק הצילום הדיגיטלי" לדברי Mette Eriksen מנהל ב-InfoTrends.


לדברי חברת המחקר, המכירות של מצלמות SLR בשנת 2007 עלו ב40%- לעומת מצלמות מסוג "כוון וצלם", והשוק מיועד לגדול ב-16% בשנת 2008 ולא ישתנה עד 2012. בעוד ששוק SLR ימשיך לגדול, המוכרים יצטרכו להבין יותר את המוצרים, את דרישות הלקוחות והסיבות הגורמות ללקוח לרכוש את המוצר. לראשונה הצרכנים יהיו חשופים לאסטרטגיות מכירה חדשות כשהדגש יהיה על קלות שימוש, מכירה מחנויות רגילות (לעומת חנויות ייעודיות), דגמים קטנים, צבעים ומחירים נמוכים. לקוחות חוזרים יהיו חשופים לנתונים של רגישות לאור, הפחתת רעשי תמונה, איתור מיקום הצילום וטכנולוגיה אלחוטית.


המחקר כולל:




  • סקירה דמוגרפית על הלקוחות הנוכחים והעתידיים של מצלמות SLR


  • בחינה של פעילות הצילום הדיגיטלי


  • בחינה של הדרישות העתידיות של השוק


  • בחינה של גורמי החלטה ברכישה של המצלמה


  • בחינה של אביזרים


  • גודל, חלק ועתיד של השוק לפי מחיר


  • זיהוי הזדמנויות עסקיות לטכנולוגיות לפי מוכרים ונותני שירותים

המחקר נערך לאחר סקירה של למעלה מ-600 משתמשי מצלמות SLR ויותר מ-900 קונים עתידיים בארה"ב.


 


הודעה לעיתונות באנגלית