השימוש במצלמות שונות כיום בהפקות הנו שכיח יותר מסיבות שונות, משילוב מצלמות אקשן לצורכי צילום אירועים מסוכנים שלא מעוניינים לסכן בו מצלמות יקרות ועד צילום במצלמות DSLR בגלל בעיות מיקום ועוד. אחת הבעיות המשמעותיות כאשר רוצים לשלב את חומרי הגלם היא חוסר התאימות בצבע. תוכנת פרמייר פרו CC הוסיפה יכולות עיבוד צבע שחלקן היה בתוכנת עיבוד הצבע SpeedGrade. רצ"ב שלושה סרטוני הדרכה שהופקו על ידי The Post Color Blog המדגימים כיצד לבצע זאת.
הווידאו הראשון, שכולל סקירה מהירה של תצוגת מכשירי מדידה וטיפים
הווידאו השני מציג כיצד להשוות חומרי גלם שצולמו ב-GH4 של פנסוניק עם מצלמת A7s של סוני
הווידאו השלישי מתרכז בתוכנת SpeedGrade