העונה השישית של "משחקי הכס" חוזרת ב-26 באפריל. למרות שעדיין אין קדימון HBO פרסמה מאמר שכלל שלושה צלמים שמספרים על האתגרים בצילום של עולם ה-Westeros. הסדרה עובדת עם מנהלי צילום מתחלפים בהתאם למיקום של הצילום. העריכה הסופית של הפרק יכולה לכלול עבודה של מספר מנהלי צילומים במקביל, תהליך זה הנו ייחודי ומאתגר.


"זה לגמרי שונה מאשר עבודה עם דרמה רגילה שבה אתה עובד חודשים עם אותו מנהל צילום ואותו במאי", אומר הצלם השני David Worley בווידאו, "זה הרבה יותר מעניין, כיוון שלכל אחד יש גישה שונה."


שני מנהלי הצילומים מודים: "אין כל כלים קשוחים או מהירים" לצילום הסדרה. הרבה פעמים הצוות מבצע ניסוי וטעייה על מנת להתמודד עם מצבים מורכבים.


"האתגר הגדול ביותר היה צילום של terrain", אומר Sean Savage, צלם ראשי (A), "נכון שצילמנו צילומים מדהימים, אבל להביא את המצלמה לצילום בזוויות אלו ועדיין שהתמונה תיראה מדהימה זה אתגר."


לדברי David Wilson, צלם ראשי (A), הצוות צילם ברוח, בגשם, בחום ובמדבר, "ולא משנה מה הסביבה, אנחנו תמיד משתדלים להדגיש והלהגביר את המראה על מנת שייראה מרשים יותר בתמונה, על ידי הוספת שלג, אש, סוסים או קטע היאבקות, וכל אלה תמיד מייצרים עוד אבק. תהליך זה דוחף את הצוות."


"עבדנו הרבה פעמים בגשם ובבוץ, כשהמצלמה מכוסה כולה בפלסטיק", אומר הצלם השני David Morgan, "דברים קטנים כמו החלפת פילטר עושים הרבה הבדל." "כל אחד מהצוות שותף ביצירה של מה שרואים בתמונה", מוסיף Wilson.


למרות האתגרים המשמעותיים, צלמים רבים קבעו שצילום "משחקי הכס" הוא גולת הכותרת בעיסוקם. "במשך שש העונות של 'משחקי הכס' היו מספר גדול של אתגרי עבודה עם מנופים, סדיקאם, צילום בכף יד", אומר Savage, "היה לי הרבה מזל ואני מסתכל אחורה בגאווה גדולה."


 


למקור המאמר