מנהל הצילומים של הסרט ספיידרמן, מאורו פיורה (Mauro Fiore) ומעצב ההפקה דרן גילפורד (Darren Gilford) דנים בשיתוף הפעולה שלהם בסרט שובר הקופות של מארוול. הבמאי בן קונסולי (Ben Consoli), הבעלים של אתר Go Creative Show המיועד למפיקי סרטים, משוחח איתם על השינויים הדרמטיים של הרגע האחרון בתחילת ההפקה, היתרונות של צילום במקום, והסבר על מספר מהסצנות הגדולות ביותר בסרט.
00:00 – פתיח
01:07 – שיתוף הפעולה בין מנהלי הצילומים ומעצבי ההפקה
04:59 – עבודה בסרט בסדר גודל כזה
07:51 – שינוי תהליך העבודה בגלל הקורונה
14:32 – עבודה בשטח לעומת בסטודיו
17:11 – הסבר על הסט Sanctum Sanctorum
23:33 – טריקים להאיר סט חשוך
27:01 – שימוש בלוחות LCD לצילום ועיצוב
29:27 – מוטיבציה
32:19 – הסבר על סצנת הגג עם פיטר פרקר
36:25 – גישה לעבודה עם מסך ירוק
42:14 – התאמה של המצלמות לעדשות
47:09 – כיצד הסיפור מכתיב את עומק השדה
49:46 – צילום של המעקב אחרי ספיידרמן בדירתה של דודה מיי
53:01 – תנועות מצלמה בקצבים גבוהים
54:43 – הסבר על הפיכת סצנת הגשר למציאותית באמצעות מסך ירוק
הסרט צולם במצלמות Alexa LF ו-Alexa Mini LF של ARRI עם עדשות Panavision מסדרת Panaspeed. הסרט צולם ב ArriRAW באיכות 4.5k כשהמאסטר 4k.