סרט ההמשך של אוואטר, אווטאר: דרכם של המים, יצא לאקרנים לאחרונה. בן קונסולי (Ben Concoli) מאתר Go Creative Show מראיין את מנהל הצילומים ראסל קרפנטר (Russell Carpenter) על יצירת הסרט ושימוש במצלמת Venice של סוני בגרסת תלת מימד המותאמת אישית. ראסל גם צולל עמוק לתוך מערכת לכידת התנועה התת-ימית, תהליך יצירת סרטים וירטואליים, תאורה בעולם וירטואלי ועוד הרבה יותר.
00:00 – פתיח
02:40 – מחשבותיו של ראסל על מבקרים
07:37 – צילום הסצנות התת מימיות המדהימות
15:28 – למה הוחלט לצלם עם סוני Venice
26:09 – צלילה עמוקה לתוך התאורה
37:44 – צילום ב-48 פריימים לשנייה
43:10 – תפקידו של צלם הקולנוע בסרט בעל אפקטים ויזואליים רבים
52:16 – תהליך היצור של הסרט
01:01:07 – למה חשוב ליוצרי קולנוע לאמץ טכנולוגיה חדשה?
הסרט צולם עם מצלמות סוני CineAlta VENICE 3D והוקלט בפורמט X-OCN RAW