מנהל הצילום של הסדרה "משפחת ג'מסטון" (The Righteous Gemstones), פול דיילי, מפרק את הגישה הוויזואלית שלו לעונה 3. יחד עם במאי הפרסומות, בן קונסולי (Ben Concoli) מאתר Go Creative Show הם דנים בטריקים השונים של תנועת המצלמה, התאורה והעדשות שבהן הוא השתמש כדי לקדם את העונה האחרונה. כיצד צולמה סצנת הלוטוס באופן מעשי, כיצד פול גורם לסט סטודיו להיראות אמיתי, ועוד הרבה יותר.
00:00 – מבוא
02:26 – צילום סצנת הארבה באופן מעשי
07:45 – גישה חזותית לעונה 3
16:35 – שימוש בעדשות Signature ו-Supreme כאחד
20:35 – תנועת מצלמה ותאורה
25:33 – גישה לצילומי חוץ בלילה
29:12 – מיקומים מעשיים לעומת סטים
36:43 – צילום סצנות מכוניות המרוץ ומשאית המפלצת
41:14 – הסצנה האהובה על פול בעונה 3
הסדרה צולמה במצלמת Alexa LF ועדשות Signature Primes של ARRI, פורמט ההקלטה ArriRAW עם המקליט של CODEX.