לאחרונה הייתה לפוקס ספורט בסידני אוסטרליה דרישה לשפץ או להחליף סט קשיח באולפן השני בגודלו. לאחר תהליך הערכה מקיף, התקבלה ההחלטה להחליף לחלוטין את הסט במסך LED הגדול ביותר שהותקן אי פעם בשידור הספורט ברשת. עבור הפתרון הזה הם פנו ל- Magna Systems ולשותפי התקנת המסכים שלהם PCB Digital.

ראש תפעול ההפקה של פוקס ספורט, דרק האו, הסביר: "הסט הישן באולפן השני בגודלו הגיע לסוף החיים והיה צורך להחליף אותו. השאלה הייתה, האם ללכת על עוד סט קשיח או מסך רחב במיוחד. לאחר דיונים עם נוויל פטרסון והצוות ב-PCB digital, היתרונות של המסך עולים בבירור על סט קשה נוסף. עמדנו ליהנות מפחות חלקים נעים, תמונות באיכות טובה יותר, יותר אפשרויות ייצור והרבה יותר נוחות. זה באמת היה קליל".

Fox Sports תמיד מחפשים דרכים חדשות ומרגשות להציג את התוכן שלהם וליצור מעורבות טובה יותר עם הצופים שלהם. לדברי ראש סטודיו Graphics Mat Cooley, מסך ה-LED החדש נתן להם את כל האמור לעיל ועוד.

הוא הוסיף, "המסך מאוד גמיש ונותן לנו הרבה יותר אפשרויות מסט קשיח. בנוסף, כאשר איננו משתמשים בו, אנו יכולים כעת להשכיר את האולפן והמסך לחברות חיצוניות, כך שגם זה הרבה יותר חסכוני. המסך נמצא באולפן השני בגודלו שלנו שהפך מזקוק לריענון מלא לאחד מחללי ההפקה הטובים ביותר שיש לנו. המסך מנצל הרבה יותר את שטח הרצפה והופך את הרחבות הסט לחלקות".

למרבה האירוניה, אחד האתגרים העיקריים של פוקס ספורט לא היה סביב הגודל וההיקף של הקיר אלא ציר הזמן של ההתקנה, שכן הוחלט להשתמש במסך החדש עבור שניים מאירועי הספורט הגדולים של השנה – הגמר הגדול של NRL והקריקט של ליגת הביג באש.

האו אמר, "הייתה לנו מסגרת זמן צפופה מאוד למעשה, הזמנת המסך, ההתקנה וההפעלה ארכה שמונה שבועות בלבד והייתה חלקה בביצועה. הישג מדהים באמת של שירות לקוחות והנדסה."

כפי שהסביר האולפן נהרס ופונה כאשר ארגזי לוחות ה-LED נמסרו והותקנו, כאשר שלב ההפעלה נמשך עשרה ימים בלבד.

קולי הוסיף, "המבנה היה ללא דופי כשהם התחילו לערום מעל 190 ארונות LED מהיסוד כדי לבנות את הקיר שלנו בגודל 15 מטר על 3 מטר ועקומה של 2.5 מעלות כדי למקסם את שטח הסטודיו. כאשר בסופו של דבר לחצנו על כפתור ההפעלה, הכול עבד גם בפעם הראשונה. הישג מדהים מצד הצוותים".

האו אמר, "תמונות, גם תמונות סטילס וגם וידאו, נראות מדהימות על המסך הזה, זרימת העבודה כדי להביא אותן לשם היא פשוטה מאוד ומצב הרוח והתחושה שהמסך יוצר הם מיידיים. זה אומר שיש לנו מגוון עצום של צילומים שאנחנו יכולים עכשיו לשחק איתם ויצירת מבצעים וקמפיינים שיווקיים הם קלים וחסכוניים. בקיצור, עכשיו זה קל ככל שיכול להיות ליצור סביבת מיידית אחת או מרובות על מסך של 15 מטר על פני כל האולפן".