אתר The Basic Filmmaker סוקר בווידאו (30 דקות) את נושא אספקת המתח למצלמות ולאביזרים השונים. הוא מציין שעבור מערכת הפקה הכוללת מצלמה, תאורה, סאונד ובקרה יכולים להגיע ל15 סוללות שונות משלוש או ארבע משפחות המצריכות מטענים שונים.
0:37 – עולם הסוללות
2:54 – סוללות מקצועיות
7:56 – הנתון לבחינת איכות הסוללה
10:24 – מה צריך להיות בתיק הצילום מבחינת מתח
18:14 – חיבור של כל ספקי הכוח למצלמה
28:14 – סיכום
הוא מסכם:
- רכישת סוללה מקצועית לאורך זמן זה יהיה כלכלי יותר ופחות כאבי ראש
- הסוללה העיקרית יכול להיות ברמה הגבוהה ביותר עם העוצמה הגבוהה ביותר לעבודה רציפה, כאשר סוללות הגיבוי יכולות להיות ברמה אחת פחות.
- כאשר משדגים ציוד לרמה גבוהה יותר לא יהיה צורך לרכוש סוללות.