כולם אוהבים את ה"מראה הקולנועי", כלומר לגרום לסרטים להיראות דומים ככל האפשר לסרטי קולנוע. המפיק בריידי בסט (Brady Bessette) מסביר כיצד הוא יוצר את המראה הקולנועי בהפקות שלו, שלב אחר שלב. הוא מציין שיצירת המראה הקולנועי לא מתבצעת רק בעיבוד הצבע אלא מתחילה בהגדרות המצלמה והציוד בו הוא משתמש. כמו כן, הוא מוסיף שישנן דרכים אחרות להגעה למראה הקולנועי הנכסף, אבל זו הדרך שלו.
לאחר ההסבר על הגדרות המצלמה והדגשים, הוא מסביר את עיבוד האות עם תוכנת Nitrate של FilmConvert.