ונני ה- SSD P4 של SANDISK, המובילה העולמית בתחום כרטיסי הזכרון, בנפחים של 32 ו-64 ג'יגה, נבחרו על ידי יצרנית המחשבים ASUS כאמצעי האחסון של הטאבלט החדש ה-  Eee Slate EP121 – אחד הלהיטים המסתמנים של תערוכת ה- CES – תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית הגדולה בעולם שתפתח בלאס וגאס ב- 6  בינואר 2011.


 


ה-SSD P4 תואמים לעיצובו הדק במיוחד של Eee Slate ועונים לדרישות הנמוכות של צריכת המתח. כמבוססי טכנולוגיית פלאש, הם שוקלים פחות משישה גרם, שקטים יותר ומתחממים פחות מכונני המחשב המסורתיים המגנטיים (HDD). הם אינם מכיל חלקים נעים וומפגינים עמידות, המונעת אובדן מידע יקר ערך שיכול להגרם מכשל בכונן. כונני ה-SSD של סאנדיסק שנולדו כאלטרנטיבה לכוננים הקשיחים, יחליפו בהדרגה, כך מעריכים בתעשייה, כוננים במגוון מחשבים ניידים ובדגש על מחשבים זעירי-משקל וגודל.


 


ה-SSD P4 אף משלב את טכנולוגיית nCache, שפותחה בסאנדיסק, המאפשרת לכונננים לכתוב במהירות מתפרצת של עד פי 3 מאשר מהירות הכתיבה הרגילה של הכוננים המתחרים. נוסף לזאת, טכנולוגית ה- nCache משפרת את השימוש בכונן ומונעת "קפיאה" ו"ותקיעות".


 


דורית אורן, מנהלת שיווק ה-SSD בסאנדיסק: "הטאבלט החדש הוא דוגמה מעולה למוצר שמנצל במלואם את יתרונות כונני ה- SSD: הוא דק במיוחד, עמיד, רב עוצמה ובעל חיי סוללה חזקים ביותר ומאפשר עבודת מיחשוב מלאה – בטאבלט"


 


"הטאבלט החדש הוא דוגמה מעולה למוצר שמנצל במלואם את יתרונות כונני ה- SSD: הוא דק במיוחד, עמיד, רב עוצמה ובעל חיי סוללה חזקים ביותר ומאפשר עבודת מיחשוב מלאה – בטאבלט", אומרת דורית אורן, מנהלת שיווק ה-SSD בסאנדיסק. "מאז התחלנו לספק ליצרני ה-OEM את ה-SSD שלנו, פיתחנו מומחיות חסרת תחרות בבניית רכיבי אחסון המאפשרים ליצרנים ליצור טאבלטים קטנים, קלים ומהירים יותר".


 


הודעה לעיתונות באנגלית