מראה אנאמורפי (2.4:1) פותח במלחמת העולם הראשונה על מנת לקבל זווית ראייה רחבה יותר לצרכים צבאיים. בשנות ה-20 שולבה טכנולוגיה זו גם בצילום אבל רק בשלב מאוחר יותר שולבה בצורה מאסיבית יותר בקולנוע ומוכרת בשם "סינמהסקופ". עם ההתפתחות הטכנולוגית והאפשרות של שימוש בצילום אנאמורפי במצלמות כמו GH4 של פנסוניק ואפשרות רכישה של עדשות מסוג זה במחירים סבירים, העבודה בפורמט זה נעשית זמינה יותר ויותר גם לצלמים עצמאיים. על מנת לקבל את התמונה המדויקת הזו יש להשתמש בעדשות אנאמורפיות 2x ושבב 4:3, כאשר במצב זה מוקלטים יותר קווים אופקיים.
הווידאו הבא שהופק על ידי MasnerMedia מראה כיצד לעבוד עם חומרי הגלם הללו בתוכנות Davinci Resolve 12