כנס MAX הוא האירוע השנתי של אדובי שהתקיים בשבוע שעבר במיאמי. החברה השיקה אפליקציית וידאו AI המיועדת להשתלב עם Firefly ועוד למעלה מ100 כלים לענן.

האפליקציה החדשה מאפשרת ליוצרים ליצור תוכן וידאו בעל מראה מציאותי מהנחיות כתובות. בנוסף, החברה הציגה תהליכי עבודה חדשים לתוכנת פרמייר פרו כדי לתמוך ב-Firefly, יצירת רעיונות מבוססי בינה מלאכותית ב-Photoshop ועוד. לסיום, החברה גם הכריזה על תוכנית חדשה שנועדה לחנך את הדור הבא של היוצרים.

דגם הווידאו של Firefly, מציע בקרות משתמש משופרות ליצירת טקסט לווידאו, כולל פונקציות שונות של מצלמה כמו זווית, תנועה וזום. יתר על כן, כלי התמונה לווידאו מאפשר ליוצרים להחיות צילומי סטילס או איורים, וליצור אנימציה עם תחושה ותזמון חי-אקשן.
התכונה Generative Extend מעצימה את פרמייר פרו לא רק ליצור תוכן וידאו ייחודי באמצעות AI, אלא גם לטפל בפערי צילומים, להחליק מעברים ולהתאים את משכי הצילום לעריכות בתזמון מושלם.

יכולות נוספות:

  • מערכת צבע חדשה מאפשרת התאמה של צבעים בצילומי LOG כן בסיבות HDR או SDR, ובכך לייצר תהליך פוסט מהיר יותר.
  • כלים חדשים המתייחסים לתכנים context-aware)) הנותנים מענה לשימושים נפוצים מייעלים את תהליך העבודה
  • יצוא ProRes מהיר פי שלושה
  • תמיכה מורחבת בכמות מצלמה גדולה יותר

אדובי הרחיבה את הכלים בתוך סביבת העבודה התלת-ממדית באפטר, מה שמאפשר ייבוא ​​והתאמה של אנימציות ומודלים תלת-ממדיים, ושילוב של Substance 3D של אדובי כדי לספק למעצבים כלים נוספים ליצירת אלמנטים תלת-ממדיים פוטו-ריאליסטיים.

לא ברור ביכולת של Frame.io (חברת שנרכשה על ידי אדובי), שיתופי פעולה עם חברות אחרות (כמו קנון) ותהליכי עבודה מורכבים כעת מהירים ופשוטים יותר לניהול, עם אפשרויות נוספות לסקירה ומשוב. מודל מטא נתונים מותאם אישית מאפשר למשתמשים לתייג שדות מוגדרים מראש או מותאמים אישית, וליצור אוספים עבור תגי מטא נתונים ספציפיים.

לבסוף, אדובי השיקה את Adobe Digital Academy, יוזמה גלובלית שמטרתה להכשיר את הדור הבא של יוצרי תוכן דיגיטלי.
באמצעות התחייבות של 100 מיליון דולר בשותפויות, מלגות ותרומות, החברה מקווה לעזור לעד 30 מיליון לומדים ומורים מהדור הבא לשלוט בכלים של אוריינות בינה מלאכותית, יצירת תוכן ושיווק דיגיטלי.

כל כלי הבינה המלאכותית החדשים נמצאים ב-Public Beta, בעוד שתכונות Frame.io פתוחות למשתמשי Frame נבחרים לבדיקה.