חברת Vimeo, המספקת פתרון תוכנת וידאו All-in-one, מתחילה להיסחר מהיום בבורסת נאסדאק, תחת הסימול ״VMEO״. המהלך הוא תוצאה של פיצול Vimeo (ספין אוף) מחברת האם  IAC(חברה המתמחה בבניית חברות). כתוצאה מהפיצול, Vimeo הופכת לחברה נפרדת, עצמאית, הנסחרת בבורסה.

״האבולוציה שעברה Vimeo עד הפיכתה לחברה בורסאית עצמאית היא התגלמות דרכה של IAC״, אמר ג׳ואי לוין, מנכ״ל IAC ויו״ר Vimeo. ״אנו אסירי תודה לכל האנשים המבריקים שאפשרו את המסע הזה שהתחלנו לפני שנים רבות יחד עם ג׳ייקוב לודוויק. כעת אנו יכולים לחזור לחלק האהוב עלינו ביותר – בניית סיפור ההצלחה הבא״.

אנג׳אלי סוד, מנכל״ית Vimeo

Vimeo תגיע על פי ההערכות, להיקף הכנסות של 70$ מיליארד עד שנת 2024. הפלטפורמה מאפשרת לכל עסק בעולם, מחברות מרשימת הפורצ׳ן 500 ועד לחנויות מקומיות, לרתום את כוח הווידאו במספר רחב של דרכים כדי ליצור, לתקשר ולשתף פעולה. Vimeo אף הכריזה לאחרונה על החידוש הטרי שלה בתחום הארגוני – ה-Vimeo Library, ׳האב׳ וידאו מרכזי ומאובטח עבור חברות מכל הגדלים.

 

״כפתרון תוכנת וידאו שמשרתת כיום למעלה מ-200 מיליון אנשי מקצוע, קבוצות וארגונים, Vimeo מאפשרת ליצור וידאו באיכויות מקצועיות לחלוטין בצורה קלה יותר ואפקטיבית ביותר מאשר בעבר״, אומרת אנג׳אלי סוד, מנכל״ית Vimeo. ״זהו רגע מיוחד ומעורר גאווה ל- Vimeo, אבל זו רק תחילת הדרך. במבט קדימה, כחברה עצמאית ציבורית, אנו ממוקמים היטב כדי להמשיך ולחדש ולהרחיב את מערך משתמשי התוכנה שלנו ולשים את כוח הווידאו בעוד ידיים של עסקים וקבוצות עבודה ברחבי העולם״.

הודעה לעיתונות באנגלית