חברת Frame.io (בבעלות אדובי) הכריזה בתערוכת NAB2022 על לא מעט מוצרים. המשמעותי ביניהם הוא FiLMiC Pro, שילוב של CtC (מצלמה לענן) עם מגוון חברות. זוהי התוכנה המובילה כיום בשוק בצילום עם טלפונים חכמים עם אפשרות צילום של פרופילים שטוחים וRAW. כעת החברה מודיעה כי יהיה ניתן להעלות את התכנים ישירות לענן דרך השירות החדש, CtC.

Teradek
יחידת השידור האלחוטי של החברה Teradek Serv 4K תאפשר שידור אוטומטית של קבצים בגודל קטן ב10 סיביות 4k HEVC של הקבצים המקוריים לענן.(ראה ידיעה באתר AV)

Atomos
החברה השיקה שני מוצרים חדשים, אחד מתאים למוניטורים המקליטים של החברה, 5 אינץ' מדגמים Ninja V ו- Ninja V Plus וכן למוניטור חדש 7 אינץ' Shogun Connect שמציע אפשרות של העברת התכנים בענן באיכות של 1080p (ראה ידיעה באתר AV).

FDX
חברת FAX מייצרת מוצר עבור DIT המיועד להעברה מהירה של חומרי הגלם שצולמו, יצירת גיבויים אוטומטים וקידוד של החומרים לפורמי H.264, DNxHD, AVC-Intra או ProRes. כעת המוצר תומך גם בהעלאת החומרים לענן.

Viviana Cloud
שיתוף הפעולה עם שירות הענן מרחיב את תהליכי העבודה למקליט סאונד שאין להם WiFi, כעת ניתן להשתמש בקופסאות של Viviana כדי להעלות את התכנים גם לענן של Frame.io.

FilmLight
אחד המוצרים המובילים בתעשיית עיבוד התמונה בקולנוע הוא Baselight. כעת השירות משתלב ישירות במערכת ללא צורך בתוספים כלשהם כדי להוריד את החומרים לאפשר למשתמשים שונים להוסיף הערות.

הודעה לעיתונות באנגלית