החנות שנפתחה אתמול בערב בהרצליה פיתוח בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, תשמש גם כמרכז שירות ותמיכה, תהווה מרכז ידע ולימוד ותציע כמובן את מגוון המוצרים העשיר של החברה, ביניהם גם ה- OSMO Action שהושק בעולם רק בשבוע שעבר (ראה ידיעה באתר AV)

חברת DJI, מובילה עולמית בייצור רחפנים אזרחיים וטכנולוגיות הדמיה אווירית, פתחה אתמול בערב (ד', 22.5) חנות רשמית ראשונה בישראל. החנות, ששטחה כ- 150 מ"ר והוקמה בהשקעה של כמיליון שקלים, נפתחה בהרצליה פיתוח ומציעה חוויה יחידה מסוגה, כאשר במרכז החנות עומד כלוב טיסה בו יוכלו המבקרים להטיס רחפנים וללמוד מהצוות המקצועי. את פתיחת החנות, שמצטרפת ל-280 חנויות רשמיות של המותג ברחבי העולם, מובילה היבואנית הרשמית בישראל, חברת בנדא.

"אנו שמחים מאוד על השותפות העמוקה עם DJI ועל פתיחת החנות הרשמית הראשונה בישראל", אומר פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא, היבואנית הרשמית של DJI בישראל. "DJI הוא המותג הראשון שחושבים עליו בהקשר של רחפן או מייצבי צילום. חנות רשמית שתשמש מרכז ידע ונקודת מפגש לקהילה שלנו, היא צעד שיאפשר לנו קשר טוב יותר עמם, בין אם בסדנאות צילום והעשרה ובין אם בביקור יומיומי בחנות", הוסיף.

לצד כל אלו, יוכלו המבקרים בחנות ליהנות מסדרה של מפגשי תוכן חווייתיים, ביניהם: סדנאות צילום טבע, סדנאות יצירת תוכן לרשתות חברתיות, הרצאות של צלמים בינלאומיים מובילים, מפגשי הטסה נכונה ועוד. במקביל לפתיחת החנות ומתוך הרצון לחזק את הקשר עם הצרכן הישראלי יפתח בישראל לראשונה גם "DJI CAMPUS" (ראה ידיעה באתר AV), מרכז לימוד ראשון מסוגו בו יוצעו מגוון קורסים להטסת רחפנים, בכל הרמות, החל מחובבים ועד למקצועיים במיוחד, לרבות קורסים להוצאת רישיון להטסה מקצועית מסחרית, המאושרים על ידי רשות התעופה האזרחית (רת"א). "הקמפוס נולד כפתרון לחוקים המשתנים בתחום הטסת הרחפנים בישראל", אומר אריאל אמור, מנכ"ל חברת בנדא. "עם הפופולריות הגבוהה של המותג בארץ, מגיעה גם אחריות גדולה שלנו כיבואן הרשמי לספק מענה בתחום זה" הוסיף. החנות, שתיפתח רשמית לקהל הרחב מחר (ה', 23.5), תציע מגוון פעילויות ויוצעו מבצעים בלעדיים ליום הפתיחה, לדוגמה: רחפן DJI Tello ב- 299 שקל (במקום 599 שקל), כרטיס זיכרון Extreme במתנה עם רכישת Osmo Action ועוד.

משכית 26, הרצליה | שעות פתיחה: א'-ה'- 09:00-18:00, ו'- 09:00-12:00

פורסם על ידי ‏ניר דהן‏ ב- יום רביעי, 22 במאי 2019