חברת RR-Media (לשעבר RRsat), ספקית מובילה של שירותי מדיה דיגיטלית הכוללים ניהול תוכן ושירותי הפצה גלובליים, מדווחת היום על תוצאות הרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2014. נקודות עיקריות:
הכנסות שיא של 33.1 מיליון דולר, עלייה של 8.2% לעומת הרבעון השלישי של 2013, על אף השפעה שלילית של שערי מט"ח.
שיעור רווח גולמי: 22%, ירידה לעומת 24.5% ברבעון השלישי 2013, ושיפור לעומת הרבעון הקודם, תוך שהחברה מקטינה את נפח השידור הלווייני הבלתי מנוצל ברשת התקשורת הגלובלית שלה. אשר שיפור נוסף צפוי גם ברבעון הבא.
רווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך של 7 סנט למניה.
רווח נקי על בסיס GAAP בסך של 7 סנט למניה, עלייה לעומת 6 סנט למניה ברבעון השלישי 2013.
דירקטוריון החברה הודיע על דיבידנד במזומן של 7 סנט למניה, בסך מצטבר של כ-1.1 מיליון דולר, המייצג תשואת דיבידנד שנתית של 3.8%.
אבי כהן, מנכ"ל אראר-מדיה: "החברה ממשיכה להציג צמיחה כמעט כפולה מזה של התעשייה, שהובילה לצמיחה של 10.2% ב-9 החודשים הראשונים של 2014, ומחזקת את אסטרטגיית הצמיחה שלנו ואת ביטחוננו כי ברשותנו הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי השוק. האסטרטגיה שלנו ממשיכה להנות מהמגמות בתעשייה. יצרני התוכן נדרשים להגיע לצופים בערוצים חדשים וצומחים. לאראר-מדיה יש מענה לצרכים גדלים אלה באמצעות שירותי ניהול תוכן ופלטפורמת שירותי מדיה גלובליים.
”שירותים אלה מאפשרים ללקוחותינו לבצע פעילויות של הכנה, טיפול והעברת תכני מדיה תחת מטרייה אחת, לכל מסך לכל מקום בעולם ובכל פורמט ווידיאו. זאת החל משידורי טלוויזיה שוטפים דרך שירותי VOD, סטרימינג, תשלום על פי צפייה ושירותי TV-Everywhere. אני משוכנע שהחברה נמצאת במיקום הנכון בתעשייה, עם היצע אסטרטגי, בעל ערך גלובלי, מקיף ואחיד, וכן צוותים מקומיים מקצועיים בסמוך למרכזי לקוחות גדולים.
"במהלך הרבעון הכרזנו על מיתוג מחדש, המשקף טוב יותר את ההרחבה המשמעותית של היצע השירותים הגלובלי שלנו, וכן את האופן בו החברה ערוכה לענות על הצרכים המשתנים בשוק. מהלך זה, המבטא את המיקוד הגובר שלנו בשירותי ניהול תוכן, הושק במהלך תערוכת ה-IBC הבינלאומית שהתקיימה בספטמבר באמסטרדם, ומהווה את האירוע החשוב ביותר בתעשייה.
"החשיפה בכנס הייתה הטובה ביותר שקיבלה החברה מעולם, כאשר זכינו למספר רב של מבקרים מקרב יצרניות התוכן המובילות בעולם. משוב הלקוחות שקיבלנו היה חיובי מאוד. זכינו להתעניינות גוברת מצד לקוחות פוטנציאלים, שאנו מאמינים כי יובילו לצמיחת בסיס הלקוחות, דבר שישתקף בהכנסותינו ברבעונים הבאים".