צלם הדוקו ג'וני בהירי, הבעלים של אתר CineD, פרסם את ההתרשמות הראשונה שלו מהמצלמה Alpha 1 של סוני, וכמו כל הסקירות שלו לגבי מצלמות הוא לוקח את המצלמה ומפיק סרט דוקו קצר.

הוא כותב:
"כצלם סטילס אמני מאמין כי יש להעריך את חיישן ברזולוציה הגבוהה שלו (Full Frame 50.1 מגה פיקסל) לצד ביצועי פוקוס אוטומטי מהירים ומהירים. ומה עם יוצרי הסרטים, האם יש סיבה לשמחה? התשובה הקצרה והמתוקה היא בהחלט, כן! עם הקלטת 8k ויכולות פוקוס אוטומטי מהיר, מצלמת Sony A1 היא באמת מצלמה מהנה לשימוש."

פירוט הסקירה:

  • ה- Alpha 1 – יצירת מופת
  • פרטים על סרט הדוקו שהופק
  • בשטח
  • שימוש בעדשות הקומפקטיות החדשות של סוני

סיכום:

"במהלך השנה האחרונה היה לי העונג לצלם עם שתי מצלמות נטולות מראה שיכולות לצלם וידאו באיכות 8k, EOS R5 של קנון וכעת עם Alpha 1 של סוני . אני בעד צילום ברזולוציה הטובה ביותר מסיבות שונות – יהיה זה ארכיון "הוכחה עתידית", ייצוא איכותי לרמה של רזולוציה נמוכה יותר או אפילו ליכולת לחתוך לתמונה בעת העריכה. לא משנה מה תהיה הסיבה בשלה יצלמו ב-8k, דבר אחד בטוח: ה-Alpha 1  היא מצלמת הדגל הטובה ביותר במצלמות ללא מראה שהופקה אי פעם על ידי סוני. מבחינת המחיר, המצלמה יכולה להחליף בקלות שני גופי מצלמה נפרדים (לסטילס ווידאו) כך שבסופו של דבר, זה יכול להיות הגיוני לחלוטין לרכישה ליוצרי תוכן שמקדישים באותה מידה זמן לצלם תמונות וסרטונים.

ההוכחה היא שנותני החסות של האתר שלהם (B&H ו-(CVP הזמינו את המצלמה מראש בתוך שבוע מרגע ההכרזה בכמויות של Alpha a7S III.

"נראה שסוני עשתה קפיצה מדהימה מהיותה חברה שמייצרת 'סתם עוד מצלמה שיכולה לצלם סרטונים ותמונות באיכות גבוהה' לאחת המובילות בתחום זה. מיזוג צוות אלפא יחד עם החטיבה המקצועית של סוני בהחלט מתחיל לתת את אותותיו והמשתמשים יכולים רק ליהנות מכך."

לסקירה המלאה