מנהל הצילומים בן פוגרטי (Ben Fogarty) פרסם באתר News Shooter התרשמות ראשונה מהמצלמה החדשה של קנון ה- EOS C400 מנקודת מבטו של צלם עצמאי.

חברת קנון השאילה לו את המצלמה למספר ימים והוא החליט לבצע בדיקה לעומת המצלמה שהוא חשב שהיא תהיה המתחרה הישירה שלה, ה- PXW-FX6 של סוני (בפועל כיום חושב שהמצלמה המתחרה שלה היא Burano של סוני) הוא מציין שהוא עבר מגוון מצלמות מ EOS-C500 Mark II ו EOS C70 של קנון ומצלמות סוני Venice ו- PXW-FX6

הוא בדק את המצלמה עם עדשות שיש לו, ובדק אם היא מתאימה לצילום סולו ללא עוזר, או איש סאונד לצילום השתמש עם מיקרופון GO II של RØDE בבדיקה צלם בפורמט RAW Light במצב Full Frame.

הוא מסכם:
"אני חושב המצלמה מספקת הרבה מעל נקודת המחיר שלה. האפשרות של שלוש רגישויות בסיס היא תוספת מבורכת מאוד, טלוויזיית הריאליטי הפכה להיות מאוד תלויה במצלמות עם רגישות גבוהה בגלל כל מצבי צילום הלילה.
תושבת ה-RF היא שדרוג מבורך מ-EF או PL הקיימת ב EOS-C500. בסך הכול, התוצאות שקיבלתי מהמצלמה הזו מאוד הרשימו אותי. "יש הרבה מה לאהוב במצלמה החדשה, בעיקר נקודת המחיר והתכונות שהיא מציעה. רציתי לקנות Burano ולמכור את Venice שלי אבל זה לא הגיוני, למכור מצלמה כדי לשלם יותר עבור חדשה שעושה פחות. אני אקנה לעצמי Canon C400."

לסקירה המלאה