הבמאי והצלם מטאו ברטולי (Matteo Bertoli) פרסם סרטון בו הוא מציג את התוצאות של צילומים במצבים שונים בין מצלמת Terra של Kinefinity לבין מצלמת הפוקט 6k של BlackMagic.

  • מקודדים: פוקט – BlackMagic RAW 6k, Terra ProRes RAW 4k
  • עדשה: Leica R 35mm
  • איזון לבן: 5600-6000 קלווין לבוקר ו-4000 קלווין ללילה
  • רגישות: בין 400-3,200 ISO
  • מפתח: F/2-F/4
  • ND: בשתי המצלמות IRND 6
  • עיבוד צבע ב DaVinci Resolve BUTTERY Natural Rec709

הוא מסכם:

"איכות התמונה ב-Terra טובה מאוד ואני מאוד אוהב את הרוויה בחשיפת יתר לעומת הפוקט, אך ישנם כמה דברים שלא אהבתי. קודם כל, משום מה, הכיסוי המוצג במשוון אורך גל בחשיפות היתר (IRE80), יש לנקוט זהירות רבה איתו בעת חשיפה.

הבעיה הענקית השנייה היא האופן בו המצלמה מעבדת את הצבע האדום. בדומה ל- Lumix S1H של פנסוניק, החיישן רואה באדום כתום וזה לרוע המזל משפיע על גווני העור. בהרבה צילומים שונים ניתן להבחין בבירור שהעור נראה קצת יותר מדי כתום בTerra.

לבסוף, לאחר בדיקת הסרטים בצג 4k, נראה כי התמונה ב-Terra רכה יותר עד לרמה שנראה כאילו העור עבר ריטוש. כמובן שזו הייתה המצלמה מהדור הראשון של Kinefinity ואני בטוח שהם עשו התקדמות גדולה עם המצלמות החדשות שלהם."

מצלמה A – הפוקט 6k
מצלמה B – מצלמת Terra